woensdag 8 mei 2013

Au revoir Nantes 4

I promised you more Di Ford quilt pictures . Here they are:


The center piece of her Phebe quilt, one of my favorites!


Look at the quilting, so beautiful!


I did a 'fussy cutting' class with Di Ford.  She was a very good and inspiring teacher.

Again a picture from Helen. Do you see Mary Koval on the left?

She showed us to look at fabric in this way. Quite an eye opener for me!
This was the quilt we were going to make in the class.


And the last one.... Di in her 'room' and behind her Ann's Legacy, Another of my favorite!

Finally spring arrived here in France! This is one of the apple trees in full bloom.


13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een workshop volgde bij Di Ford, ga je die quilt die je op de foto laat zien ook maken?
    Dank voor je mooie foto's weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je weer een prachtige quilts zien!
    Ik krijg er de kriebels van en wil wel gelijk in mijn lapjes duiken....
    Maar eerst 3 weken "VivelaFrance".

    Groetjes Joke
    (ELFI-JO)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, ik typ even opnieuw.
    Hoi Baukje, ik ben niet echt een quilter gebleken (wel geprobeerd, maar ik werk liever 3D) maar ik kan het zeker wel waarderen wat er op dat gebied gecreëerd wordt!En wat ben je actief met bezoeken van leuke activiteiten! Mooie foto's van de quilts ook, ze zijn echt prachtig. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's. Ze gebruikt zulke prachtige stofffen voor haar quilts.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat leuk dat je een cursus bij Di Ford kon volgen. Dat lijkt me echt inspirerend.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor de mooie foto's, we hebben de quilts van Di Ford zelf kunnen bewonderen in Veldhoven, waar zowel de quilts als Di aanwezig waren, wat zijn ze mooi he? Ik kan me voorstellen dat je helemaal geinspireerd bent door de workshop, ik ben benieuwd naar jouw resultaat van het geleerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So nice to see your photo's, it was such a nice class to do with Di.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, I love the spring blooms on fruit trees! The quilts are just gorgeous! How wonderful that you got to take a class from her. Please send me your address. I thought I kept it, but I must have already put the envelope in the recycle bin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. All of the quilts are sooooo nostagic looking. The pinks are soft and all of them look warm and comforting-even though they probably remain on the wall. I've never been to France in the springtime but I'll bet it is just lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch, zoveel moois! Wat leuk dat je die workshop hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een rijtje prachtquilts! De Ann's Legacy heb ik ook bij de Expo in Veldhoven mogen bewonderen. Die rand is super!

    BeantwoordenVerwijderen